سرخط خبرها
خانه / سوال / شل بودن دریچه قلب

شل بودن دریچه قلب

پرسش و پاسخدسته بندی: طب سنتیشل بودن دریچه قلب
mohamad400 9 سال قبل

به نام حضرت حق
با عرض سلام و خدا قوت خدمت شما 
خدمت شما عارضم که بنده چند وقتی است شاید چند ماه که گاهی در ناحیه قلبم احساس درد و ضعف دارم مخصوصا بعد از فعالیت بدنی که طپش ان هم بالا می رود ولی قبلا نفس کم می اوردم ولی درد نداشتم 
توضیحاتی درباره خودم: یک مدتی خوابم زیاد بود دست و پاهایم سرد بود دقتم زیاد بود(الان هم تقریبا هست ) بدنم و موهایم چرب نمیشد دستام خشکی میزد ضعیف بودم ولی چند سالیست که این موارد برعکس شده فشار خونم هم بالا رفته (چند هفته پیش سیزده روی هشت بود )  
دکتر رفتم نوار قلب گرفتند ازمایش اکوکاردیوگرافی هم دادم گفتند که دریچه قلبم مادرزادی شل است و البته ان درد مشکل را زیاد نمی کند. ( که توصیه ایشان این بود که کار سنگین انجام ندهم اب زیاد بخورم زیاد ایستاده نباشم و دو سال دیگر دوباره برای اکو بیایم  )
می خواستم بپرسم ایا شما برای این مشکل راه حلی دارید؟
با تشکر 

0 پاسخ
admin عضو سایت 9 سال قبل

بایستی در ابتدا با ویزیت حضوری و شرح حال و معاینه دقیق به لحاظ مزاجی تشخیص صحیح داده شود و تدابیر درمانی دارویی – پرهیز غذایی – رژیم غذایی – رژیم درمانی مناسب برای شما طرح ریزی گردد.ولی با توجه به شرح حال فعلی شما اختلال و سوء مزاج در سیستم عصبی مرکزی برای شما مطرح شده.
افتادگی دریچه متیرال یا پرولاپس بیماری تلقی نمی شود و در بسیاری از موارد نیازی به بررسی بیشتر ندارد. مسئله فشار خون نیز بسیار مهم است بایستی در اسرع وقت درمان مناسب فشار خون صورت گیرد. امروزه داروهای بسیار مفید و موثری جهت درمان فشار خون بخصوص فشار خونهایی که ریشه عصبی دارد می توان بهره گرفت

error: تمامی حقوق وب سایت برای موسسه طب سنتی و حجامت محفوظ است